BOHUŽEL UŽ PŘIJÍMÁME POUZE MALÉ VÁNOČNÍ OBJEDNÁVKY (max.4ks) A TO JEN DO 30.11.. OBJEDNÁVKY S ATYPICKÝMI POŽADAVKY BOHUŽEL UŽ DO VÁNOC VYŘÍDIT NESTIHNEME. ALE VÁNOCEMI ŽIVOT NEKONČÍ, TAKŽE POKUD VÁM NEVADÍ DODÁNÍ AŽ PO VÁNOCÍCH MŮŽETE KLIDNĚ OBJEDNÁVAT A NAVÍC S 20% SLEVOU S KÓDEM POCKAMDOLEDNA. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ. Děkujeme všem, kteří dáváte přednost kvalitní české značce ... FARMERS®

Mám ty nejskvělejší zákazníky a chci jim za to poděkovat

Použiji slogan, který mám vlastně od začátku, co jsem začala s výrobou oblečení: Děkuji všem, kteří dáváte přednost kvalitní české značce... FARMERS®, a přidám jen zkušenost, že vše je mnohem jednodušší, když víte, že se máte na koho spolehnout.

Když přišla zpráva o pozitivním testu v blízkém okolí, věděla jsem, co bude následovat. Vždyť se posledního půl roku nikdo nebaví o ničem jiném. Takže holky doma, dílna prázdná. Pozastavila bych se nad zvláštností situace, když Vám stát pošle ZDRAVÉ zaměstnance na neschopenku a Vy to musíte zaplatit, neboť první dny neschopenky hradí zaměstnavatel, ale v ten okamžik mě to trápilo podstatně méně, než co udělat s Vámi, zákazníčky, kteří už tak dost dlouho čekáte na svou objednávku. Co Vám mám napsat? Trvalo mi téměř dva dny, než jsem si to nějak přebrala, co bude, co můžu slíbit, jak to udělat... aby Vaše zklamání bylo co nejmenší. Podařilo se mi sepsat email, který jsem rozeslala (nikoli hromadně, aby neskončil ve spamu) a pak už jen čekala, jak budou hodit storna objednávek ...

Jenže... Víte jaká byla reakce našich zákazníčků, že kvůli karanténě zaměstnanců nemůžeme šít a proto se jejich objednávky minimálně o 14 dní zdrží? Přičemž většina z nich už minimálně dva týdny na svou objednávku čekala, protože v září máme vždycky fofry? 

Když maminky, tatínkové, babičky, zkrátka všichni, co měli u nás objednávku, obdrželi 22.9. email s možností volby, jak naložit s jejich objednávkou když je výroba zastavená, zda STORNOVAT a vrátit peníze nebo jestli počkají do 13.10. či déle, 99% z nich zvolilo možnost "POČKÁM". Mnozí z nich odmítli i nabízený bonus za čekání. Zkrátka měli pochopení a stáli při nás. Podrželi nás, když jsme to potřebovali, nevykašlali se na nás a nešli jinam. Prostě počkali. A to je neskutečný pocit, který dává smysl mé práci. Děkujeme, že jste svou trpělivostí pomohli, když jsme to hodně potřebovali. DĚKUJEME.

Milí zákazníčci, JSTE TO VY, KDO DĚLÁ Z FARMERS® TO, ČÍM JE. Upřímně děkuji, že to s námi nevzdáváte, i když zrovna nejdou věci podle plánu. Jsem ráda za každého z Vás. 

Eva Němcová

Další články: Příběh FARMERS®