BOHUŽEL UŽ PŘIJÍMÁME POUZE MALÉ VÁNOČNÍ OBJEDNÁVKY (max.4ks) A TO JEN DO 30.11.. OBJEDNÁVKY S ATYPICKÝMI POŽADAVKY BOHUŽEL UŽ DO VÁNOC VYŘÍDIT NESTIHNEME. ALE VÁNOCEMI ŽIVOT NEKONČÍ, TAKŽE POKUD VÁM NEVADÍ DODÁNÍ AŽ PO VÁNOCÍCH MŮŽETE KLIDNĚ OBJEDNÁVAT A NAVÍC S 20% SLEVOU S KÓDEM POCKAMDOLEDNA. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ. Děkujeme všem, kteří dáváte přednost kvalitní české značce ... FARMERS®

O firmě

Nevymyslela jsem perpetum mobile a nejsem žádný velký obchodník. Jen pochybnosti blízkých o mém nápadu vyrábět úplně běžné kvalitní tepláky pro malé děti mě vyhecovaly k tomu, abych jim ukázala, že to jde. Že na trhu je místo pro každého, kdo chce věci dělat poctivě a ne jen za vidinou rychlého zisku. Zní to jako klišé, že … ale já tomu věřím. Jinak bych se zřejmě nikdy nedala na výrobu nelevných českých tepláků, mikin a triček právě v době asijské textilní invaze.

V roce 2005 jsem si koupila své první hodně staré stroje na výrobu oblečení z úpletů, nakoupila za našetřené tři tisíce pár kilo kvalitního českého materiálu, vymyslela jsem název FARMERS, udělala střihy v pěti dětských velikostech a zkusila první oblečení prodat na jarmarku … za dvě hodiny jsem jela s prázdnou krabicí a podstatně vyšším sebevědomím domů… jako bonus jsem si přivezla informace, co maminky od oblečení pro děti očekávají a co při jejich nákupu nejvíce řeší.

Jako hlavní prodejní kanál jsem od začátku chtěla mít eshop a proto vznikl internetový obchod www.farmers.cz. Nečekala jsem, že zákazníci přijdou do eshopu sami. Nefunguje to tak, že si udělám značku, kterou nikdo nezná, umístím ji na internet a budu čekat. Musela jsem vyjet „do terénu“ a ukázat lidem, proč si mají koupit právě tepláky FARMERS®. Jezdila jsem s firemním stánkem na různé prodejní akce, trochu prodávala, ale hlavně rozdávala kontakty na eshop a získávala velmi důležitou zpětnou vazbu. Spokojení zákazníci pak doporučovali naše oblečení dalším a prodeje přes eshop začaly stoupat. Mnozí radostně vítali možnost objednání oblečení „na míru“ přes internet.

Stejným způsobem vlastně vše funguje dodnes, jen už nekupuji materiál po kile, ale po desítkách rolí ve vlastních barvách, místo jednoduchého eshopu máme systém od renomované firmy, která nám ho i spravuje, regionální jarmarky nahradily celostátní a mezinárodní veletrhy a já už nejsem v dílně sama. Každým rokem o 100% zvyšuji svůj obrat a snažím se společně s dalšími lidmi dělat věci stejně poctivě, jako když se šilo pár kusů týdně.

A čím se liší FARMERS® od konkurence?

Mám vlastní kvalitní výrobek, precizně poctivě vyrobený, když přidám individuální přístup k zákazníkovi a dobrou komunikaci... není to málo... chci, aby to tak zůstalo... nelákají mě velké zakázky, znám své hranice, nemám "velké oči", nenakupuji na splatnost, nedělám mega slevy a hlavně… nesleduji konkurenci... jdu svou cestou a posunuji značku FARMERS® stále dál.

Strategie FARMERS® je založená na individuálním přístupu ke každému zákazníkovi, který o to stojí. Standardní nabídku eshopu tvoří na 4000 našich výrobků v 6 až 10 velikostech, každý týden přidáváme nové věci, ale to dělají i jiní. Já však navíc veškeré položky, které najdete v eshopu přizpůsobuji podle individuálních požadavků jednotlivých zákazníků, pokud to potřebují. Na přání změním barvy, dělám delší rukávy, kratší nohavice či kalhoty širší "přes bříško" apod. Stejným způsobem se snažím vyjít vstříc i dětem s handicapem. To je bonus, který můžu jako dostatečně pružný živnostník dát zákazníkům na rozdíl od velkých firem a dovozců. Každý jsme jiný a my to respektujeme.

Dělám práci ráda a ten pocit, když se věc líbí a zákazník je spokojený, je k nezaplacení. Každý email od spokojené maminky Vás posunuje dál, protože víte, že to má smysl.


Děkujeme všem, kteří dávají přednost kvalitní české značce... FARMERS