Co dělat, když zboží nepasuje?

Obdrželi jste balíček a zjistili jste, že Vám věcičky nepasují? Že Vám nesedí velikost? Nebo se Vám třeba nelíbí vzor?

Můžete si vybrat ze dvou možností, jak situaci vyřešit:

1. VÝMĚNA ZBOŽÍ ZA JINOU VELIKOST, ÚPRAVU NA MÍRU NEBO VÝMĚNA ZA COKOLIV JINÉ...

  • vložte nám do balíčku vzkaz, za co vyměnit, případně požadované nové rozměry nebo prostě jen informaci, ať Vám po obdržení balíčku zavoláme
  • nezapomeňte připsat číslo objednávky, ze které věc pochází

2. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • objednané zboží nebo třeba jen část objednávky nám můžete vrátit bez udání důvodu v zákonné lhůtě
  • vložte nám do balíčku vzkaz VRACÍM
  • pokud jste platili zboží dobírkou, připište nám také číslo účtu, kam penízky vrátit
  • nezapomeňte připsat číslo objednávky, ze které věc pochází

V obou případech zboží řádně zabalte a pošlete nám ho jedním z níže uvedených způsobů:

  • na naši adresu: FARMERS, Třída Komenského 865/43, 69701 Kyjov (nejlevnější odeslání je doporučeným dopisem RR přes Českou poštu)
  • do pobočky Zásilkovny: Fitness Irongym, Nádražní 510, Kyjov (při zadávání zásilky do aplikace zadejte jméno FARMERS, tel. 724047662 a email eva.nemcova@farmers.cz