Co dělat, když zboží nepasuje?
Obdrželi jste balíček a zjistili jste, že Vám věcičky nepasují? Že Vám nesedí velikost? Nebo se Vám třeba nelíbí vzor?
Můžete si vybrat ze dvou možností, jak situaci vyřešit:
1. VÝMĚNA ZBOŽÍ ZA JINOU VELIKOST, ÚPRAVU NA MÍRU NEBO VÝMĚNA ZA COKOLIV JINÉ...
- vložte nám do balíčku vzkaz, za co vyměnit, případně požadované nové rozměry nebo prostě jen informaci, ať Vám po obdržení balíčku zavoláme
- nezapomeňte připsat číslo objednávky, ze které věc pochází
2. VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- objednané zboží nebo třeba jen část objednávky nám můžete vrátit bez udání důvodu v zákonné lhůtě
- vložte nám do balíčku vzkaz VRACÍM
- pokud jste platili zboží dobírkou, připište nám také číslo účtu, kam penízky vrátit
- nezapomeňte připsat číslo objednávky, ze které věc pochází
V obou případech zboží řádně zabalte a pošlete nám ho jedním z níže uvedených způsobů:
- na naši adresu: FARMERS, Třída Komenského 865/43, 69701 Kyjov (nejlevnější odeslání je doporučeným dopisem RR přes Českou poštu)
- do pobočky Zásilkovny: Fitness Irongym, Nádražní 510, Kyjov (při zadávání zásilky do aplikace zadejte jméno FARMERS, tel. 724047662 a email eva.nemcova@farmers.cz
Ke stažení (2)
Ke stažení
odstoupeni-od-smlouvy-formular (pdf, 54.8 kB)
odstoupeni-od-smlouvy-formular-sk (pdf, 55.4 kB)